fbpx

Sesja reklamowa dębowych stolików kawowych

Sesja reklamowa dębowych stolików kawowych

Zastanawiasz się, jak zachęcić klienta do kupna Twojego produktu? Co zrobić, by przykuć jego uwagę? W jaki sposób do niego dotrzeć, by przekonać go, że to właśnie Twój produkt jest tym wyjątkowym, który powinien wybrać?

Dzisiaj klienci kupują oczami. W tym dynamicznym, zmieniającym się wręcz z dnia na dzień świecie mało kto ma czas na to, by czytać długie i skomplikowane specyfikacje produktów czy też jeździć od sklepu do sklepu i szukać najlepszego produktu dla siebie. Dlatego w marketingu i sprzedaży tak ważna jest fotografia. A już zwłaszcza, gdy mówimy o tak wdzięcznych produktach, jakimi są meble. 

Jak fotografować meble? Sesja reklamowa dębowych stolików kawowych

Ostatnio miałem okazję realizować sesję reklamową dębowych stolików kawowych dla firmy MagWood. To niezwykle eleganckie, solidne, a przede wszystkim ponadczasowe meble. 

Jak więc zaprezentować ich wszystkie atuty za pomocą zdjęć? W tym przypadku warto postawić na zdjęcia, które pokażą stoliki w konkretnych aranżacjach. Dzięki temu klient zdecydowanie łatwiej będzie mógł sobie wyobrazić, jak taki stolik wyglądałby w jego własnym salonie.

Do zrealizowania tej sesji wynajęliśmy klimatyczny loft w Łodzi. Taka przestrzeń jako tło idealnie podkreśla nowoczesny design stolików od MagWood. Klient zdecydował się na sfotografowanie trzech sztandarowych modeli. Następnie zaaranżowaliśmy uniwersalne kompozycje – takie, które właściwie każdy z nas mógłby mieć w swoim mieszkaniu. Rekwizyty, z których korzystaliśmy, to między innymi laptop, książka, wazon czy filiżanki do kawy, czyli standardowe przedmioty, które odkładamy na salonowy stolik. Dzięki tym rozłożonym rekwizytom potencjalny nabywca może też łatwiej zwizualizować sobie rzeczywistą wielkość takiego stolika. 

Podczas sesji starałem się uchwycić stoliki nie tylko w różnych aranżacjach, ale także w różnych ujęciach, by pokazać je w całej okazałości, ale także w detalu. Szeroki kadr pozwala zobaczyć pełną kompozycję i pokazuje, jaką rolę w aranżacji pomieszczenia odgrywa dany mebel. Z kolei zbliżenie pozwala wychwycić najdrobniejsze szczegóły jak choćby w tym przypadku strukturę solidnego, dębowego blatu. 

Co jeszcze jest ważne w przypadku tego typu sesji reklamowej? Postprodukcja, czyli umiejętne obrobienie „surowego” zdjęcia. Tutaj nie ma miejsca na artystyczne szaleństwa. Kluczowe jest to, by jak najdokładniej przedstawić sam produkt. Nie chcemy przecież, by klient na zdjęciu, a później na żywo zobaczył dwa zupełnie inne meble. Fotografia powinna być więc nośnikiem konkretnego obrazu, a obróbka jedynie subtelnym szlifem, który dopełni efekt. 

Zachęcam Was do obejrzenia zdjęć z tej sesji reklamowej dębowych stolików kawowych MagWood. Jeśli ktoś z Was również zastanawia się lub już wie, że chciałby zrealizować podobną sesję, to serdecznie zapraszam do kontaktu!  

Picnook - online blogging tool
Podziel się swoją opinią